Doprava a platba

ikona_doprava

 ikona_platba

 ikona_reklamace_3

 ikona_odstoupeni2
Způsoby doručení Možnosti plateb Reklamace Odstoupení od smlouvy
       
Zásilkovna Platba kartou  jan@dramroom.cz jan@dramroom.cz
 Česká Pošta    Dobírka   Jak reklamovat?  Odstoupení

 

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ

(Nad 1 500 Kč včetně DPH ZDARMA)

 

ZÁSILKOVNAzasilkovna logo

  • 79 Kč s DPH
  • Možnost vyzvednutí na více než 1 685 pobočkách

 

 

ČESKÁ POŠTAlogo cp

  • Balík do ruky - 119 Kč s DPH
  • Vaše zásilka až k Vašim dveřím

  

MOŽNOSTI PLATEB

PLATBA KARTOU ONLINEgopay_logovisa_logo

  • Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
  • Platební bránou od GoPay, nebo
  • Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky

DOBÍRKAdobrika

  • zaplaťte až při převzetí
  • Hotovost + karta, ČP - pouze hotovost, Zásilkovna - dle pobočky
  • 40 Kč včetně DPH

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Vrácení zboží

I když je procento vrácení našeho zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě.

Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. 

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na dramroom.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).

Zásilku zašlete doporučeně na adresu dle telefonické či e-mailové domluvy. 

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že DramRoom porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

Další informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?

RÁDI VÁM POMŮŽEME

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení