Doprava a platba

ikona_doprava

 ikona_platba

 ikona_reklamace_3

 ikona_odstoupeni2
Způsoby doručení Možnosti plateb Reklamace Odstoupení od smlouvy
       
Zásilkovna Platba kartou  jan@dramroom.cz jan@dramroom.cz
 Česká Pošta    Dobírka   Jak reklamovat?  Odstoupení

 

 

ZPŮSOBY DORUČENÍ

(Nad 1 500 Kč včetně DPH ZDARMA)

 

ZÁSILKOVNAzasilkovna logo

  • 79 Kč s DPH
  • Možnost vyzvednutí na více než 1 685 pobočkách

 

 

ČESKÁ POŠTAlogo cp

  • Balík do ruky - 119 Kč s DPH
  • Vaše zásilka až k Vašim dveřím

  

MOŽNOSTI PLATEB

PLATBA KARTOU ONLINEgopay_logovisa_logo

  • Zdarma, zaplaťte hned a máte to z krku
  • Platební bránou od GoPay, nebo
  • Online bankovním převodem přes rozhraní Vaší banky

DOBÍRKAdobrika

  • zaplaťte až při převzetí
  • Hotovost + karta, ČP - pouze hotovost, Zásilkovna - dle pobočky
  • 40 Kč včetně DPH

 

JAK REKLAMOVAT ZBOŽÍ

Vrácení zboží

I když je procento vrácení našeho zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě.

Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné.

Záruka

Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. 

Reklamace a její průběh

Reklamaci je možné uplatnit poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupili na dramroom.cz (číslo objednávky nebo doklad o zaplacení bude stačit).

Zásilku zašlete doporučeně na adresu dle telefonické či e-mailové domluvy. 

V případě uznání reklamace, vám budou účelně vynaložené náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení o podání zásilky / předání dopravci. V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku.

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta nebo že vám byla odeslána. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že DramRoom porušil podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou. 

JAK ODSTOUPIT OD SMLOUVY

Další informace naleznete v obchodních podmínkách.

 

CHCETE SE NA NĚCO ZEPTAT?

RÁDI VÁM POMŮŽEME

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: